Joaca tenis cu Serena Williams in realitatea augmentata
Dacă vă place tenisul, aveţi un cont de Snapchat şi voinţă, acum puteţi juca o partidă cu Serena Williams in realitatea augmentata. Aplicaţia a fost lansată odată cu începutul turneului de la Wimbledon, iar fanii tenisului au şansa acum să vadă cum e la fileu împotriva uneia dintre cele mai mari jucătoare ale lumii.
Utilizatorii Snapchat care vor să îşi pună talentul la încercare trebuie să îşi lege contul Bitmoji de cel al aplicaţiei de socializare pentru a da startul partidei. Odată ce acestea două sunt legate, meciul poate începe, cu un service din partea Serenei. Jucătorii îşi pot mişca avatarurile în realitatea augmentată pentru a lovi, iar pe măsură ce creşte numărul de voleuri creşte şi punctajul. Maximul atins e reprezentat de patru stele şi un ritm de joc mult mai rapid.
“Starting today, everyone can play tennis against Serena Williams…on Snapchat. Tap on the front-facing camera to activate an interactive 3D Bitmoji Lens and see how many points you can score against the GOAT, a spus John Brennan, Head of Global Sports Partnerships Snapchat.
Acesta e un parteneriat cu sportiva americană, care a declarat amuzată: „It’s so fun because how often do you get to play against me?, şi probabil primul dintr-o serie mai lungă, în încercare de a face utilizatorii să se întoarcă la acest app. Snapchat a trecut printr-o perioadă mai grea, după ce Rihanna i-a condamnat public pentru o reclamă nefericită, iar utilizatorii au încetat să mai folosească aplicaţia, în ciuda succesului generat de vedete precum Kylie Jenner.
Totuşi, Snapchat rămâne una dintre aplicaţiile care a îmbrăţişat realitatea augmentată, oferind posibilitatea customizării de lenses şi numai, fiind implicată şi în evenimente sportive importante precum Campionatul Mondial de Fotbal 2018 sau SuperBowl.
Realitatea augmentată începe să prindă teren deoarece realizarea de aplicaţii pentru aceasta e mai simplă decât cele pentru VR, chiar dacă gradul de imersivitate nu este acelaşi. Am observat braduri precum Coca-Cola, 7-Eleven, AUDI sau chiar New York Times care au lansat aplicaţii în realitatea augmentată pentru utilizatori, în dorinţa de a creşte gradul de engagement şi a crea experienţe noi şi interesante.