Batman salveaza Gotham intr-un joc de AR
Copiii se pot bucura acum de o experienţă super tare în care Batman salvează oraşul Gotham în AR. Cei de la Warner Bros. au lansat aplicaţia DC: Batman Bat-Tech Edition pentru dispozitivele iOS şi Android prin care cei mici i se alătură lui Batman în încercarea lui de a se lupta cu cei mai mari răufăcători din Gotham.
Jocul DC: Batman Bat-Tech Edition se adresează copiilor cu vârste între 6 – 12 ani şi include o serie de mini-jocuri tehnologice care îi imersează pe micii jucători în lumea oraşului rău-famat. Ei vor intra în pielea unuia dintre personajele din Knightwatch, grupul de luptători de elită ai lui Batman care se lupta cot la cot pentru a scăpa oraşul de rau-facatorii precum Joker, Mr. Freeze, The Riddler, totul cu ajutorul tehnologiei. Aceasta include de toate, de la conţinut cu tematica Batman Bat-Tech, precum şi face filtres AR sau comics-uri digitale.
Ce oferă jocul odată lansat:
- 10 misiuni de realitatea augmentată care vor oferi o experienţă 3D imersivă
- 10 mini- jocuri precum urcatul la volanul Batmobilului, unde trebuie să îşi pună la încercare skill-urile de şofer, Batarang Practice, în care jucătorii se afla contra timp în încercarea de a doborî cât mai multe ţinte sau Grapnel Launcher, unde jucătorii trebuie să alerge şi să sară folosind abilităţi de Batman pentru a trece pest tot felul de obstacole.
- 8 filtre AR cu ajutorul cărora cei mici se pot transforma în luptorul justitiar, Joker, BatGirl sau alte personaje cunoscute ale universului din Gotham şi îşi pot face poze pe care apoi să le share-uiasca cu prietenii şi familia
10 pachete de stickere pentru poze pentru efecte amuzante care să facă întreaga poveste Batman cool - Batman Bat Tech – conţinut video de pe canalul Youtube pentru copii foarte popular al celor de la DC. În plus, o nouă serie, intitulată „Batman Science Lab” va fi lansată în această toamnă şi va include momente ale explorărilor în lumea reală a activitailor incluse în această nouă aplicaţie.
Aplicaţiile de tip AR au devenit foarte populare şi nu doar pentru jocuri. Trendul a fost pornit, evident, de Pokemon GO!, însă apoi au urmat şi altele, realizate după filme cunoscute precum Harry Potter sau Jurassic Park. Mai departe, au început să folosească realitatea augmentată pentru promovare şi diferite branduri precum Burger King sau KFC şi chiar aplicaţiile precum Instagram, pentru a putea testa diferite produse.