Idei de VR marketing: Burger King arde competitia
Burger King vine cu o nouă idee de marketing şi da foc competiţiei. Nu la propriu, ci prin intermediul unei aplicaţii de realitate augmentată care suprapune imaginea unor flăcări puternice peste orice bannere sau reclamă a competiţie directe.
Odată ajunsă scrum, aplicaţia le va oferi utilizatorilor un cupon de reducere cu care pot achiziţiona un sandwich whopper de la cel mai apropiat restaurant Burger King. Aplicaţia le arată pe ecran un banner cu „burn that ad” indreptat către orice reclamă, banner, print al competiţie, spre exemplu McDonald’s. Conceptul are şi un pic de istorie în spate, pentru că este inspirat din gătirea la focul deshis al unui grătar care e specifică brandului încă de la deschiderea din 1954.
Burger King se aşteaptă să ofere undeva la jumătate de milion de sandwichuri whopper ca urmare a acestei campanii cu care îşi doreşte să promoveze serviciul BK express de comandă, plată şi ridicare a mâncării. Campania Burn That Ad a fost realizată pentru Burger King Brazilia de către agenţia David Sao Paulo şi se axează pe utilizare tehnologiei şi oferirea celei mai bune experienţe utilizatorului.
Technology aş a means to provide the best customer experience ss one of our main investment targets in 2019‘, spune Ariel Grunkraut, Marketing şi Sales Director pentru Burger King Brazilia.
Nu e pentru prima oară când lanţul de fast-food vine cu idei care ţin de folosirea tehnologiei. Anul trecut, Burger King Spania a venit cu o campanie pe Instagram în care fanii îşi puteau crea proprii burgeri, pentru ca apoi să primească un cod promoţional ca să îi poată cumpăra în realitate. În decembrie, Burger King a reuşit să aibă o creştere uriaşă a descărcărilor aplicaţiei mobile printr-o campanie de reduceri. Utilizatorii care se aflau în zona unui restaurant rival (McDonald’s) primeau un whopper la un cent dacă veneau la Burger King.
Vedem din ce în ce mai des realitatea augmentată şi realitatea virtuală folosite în marketing. Aici aveţi o listă de asemenea idei, de la aplicaţii pentru promovarea unor filme, a unor maşini sau a unor băuturi.