Joaca la cazino in realitatea virtuala
Cine se ştie norocos poate acum să joace la cazino in realitatea virtuala. Nu mai e nevoie să se deplaseze din casă sau până la Las Vegas, acum se poate imersa într-o lume virtuală, unde câştigurile sau pierderile rămân totuşi reale.
Avem deja jocuri şi pariuti on-line, însă se trece deja la următorul nivel, joacă la cazino in realitatea virtuala. Nu e nevoie decât de o headset de VR şi de un cont pe una dintre platformele care au disponibile asemenea experienţe. Acestea includ de la slots, la mese de blackjack sau ruletă. Slots sunt oricum cele mai populare jocuri în orice cazinou, fie el real sau online, aşa că nu puteau lipsi din realitatea virtuală. La masa de blackjack, imersiunea este la fel, completă, dar fără băuturile care ar fi primite de la vreo chelneriţă drăguţă, iar adrenalina aruncării zarurilor este prezentă şi la ruletă virtuală. În plus, dezvoltatorii lucrează la noi jocuri de noroc care să fie incluse pe platformele lor, iar unii deja oferă turnee de poker.
Odată headsetul de VR pus pe ochi, utilizatorul este imersat complet într-o lume a cazinoului virtual, dar care seamănă foarte bine cu ceea ce am vedea în realitate, de la decoruri până la carpeta pusă pe jos şi sunetele specifice unei săli de joc de noroc. Avantajele, însă, ţin tot cu casă: odată imersat în această lume, utilizatorul poate ajunge să cheltuie mai mulţi bani, aşa cum se întâmplă într-un cazinou real. În primul rând pentru că se simte „ca şi cum ar fi acolo”, dar şi pentru că e mult mai uşor să rămână în atmosferă, spre deosebire de pariurile din fata laptopului sau făcute pe telefon. Printre cele mai populare platforme de cazino în realitatea virtuală sunt Slots Million şi Mr Green, care au şi cea mai activă baza de utilizatori.
Când vine vorba de entertainment, realitatea virtuală vine tare din urmă, dar asta nu înseamnă că nu poate fi un produs care trebuie consumat responsabil. Pariurile în VR au pierderi sau câştiguri reale, cu impact în realitatea actuală, la fel şi petrecutul de timp prea mult în realitatea virtuală, care poate duce la o discontinuitate cu ceea ce se întâmplă în jurul nostru.
Altfel, VR-ul rămâne nu doar o formă de distracţie, ci şi o tehnologie cu numeroase alte aplicaţii – de la trainingurile angajaţilor, la design industrial, învăţare şi descoperire şi, evident, marketing – pentru o largă paleta de domenii.