escape room
22ian.

Idei de VR marketing: Escape Room, Sony si un nou thriller psihologic

Pentru că jocurile de tip escape room au prins atât de bine, Sony a lansat un nou thriller psihologic intitulat chiar astfel şi vine la pachet cu super idei de VR marketing. Escape Room beneficiază de o campanie online în care curioşii pot intra în lumea din film şi încerca să gaseascas ieşirea din trei camere diferite, inspirate chiar de peliculă. În plus, jucătorii din America intră şi într-o super competiţie în care marele câştigător pleacă acasă cu un premiu de un milion de dolari şi o excursie la Los Angeles.

Sony Pictures au sesizat succesul uriaş pe care îl au jocurile de tip escape room, fie în locaţii gândite în acest sens, fie în jocuri de realitate virtuală sau 2D, aşa că au venit cu ideea acestui film. Pelicula va apărea în cinematografele europene din luna februarie şi ne oferă povestea a şase străini, blocaţi într-o casă ciudată, din care pentru a ieşi trebuie să îşi folosească inteligenta şi să lucreze împreună, totul într-un thriller psihologic dramatic.

Pentru a promova acest nou film, Sony Pictures au făcut echipă cu OmniVirt, o platformă de VR/AR şi două agenţii creative pentru o campanie în 360.

escape room

By creating an interactive 360° experience in our ads we were able to bring the immersive and intricate detail of each room to life into our marketing campaign,” declară Rose Phillips, SVP of Digital Marketing Sony Pictures Entertainment Motion Picture Group.

Experienţele imersive aduc ceva nou utilizatorilor, care astfel vor putea pătrunde în lumea filmului şi deveni parte din ea. E o metodă foarte bună de promovare pentru studiorile producătoare de filme, iar asta deja se vede în industrie.

“Using 360° interactives to market entertainment properties is a great opportunity for studios,” spune Jason Steinberg, Managing Partne al Pretty Big Monster, una dintre agentiile creative. “The experiences immerse audiences in the story, while being widely accessible in today’s market. It’s a fresh and unexpected way for consumers to encounter content, and the response metrics are proof of their engagement. The performance is simply outstanding.”

Filme ca Skyscraper au venit cu experienţe similare şi chiar horror-ul The Nun a beneficiat de o aplicaţie similară pentru cei care au vrut să îşi testeze curajul. Aplicaţiile de realitatea virtuală încep să prindă din ce în ce mai mult teren în marketing tocmai pentru că oferă ceva nou utilizatorului, o experienţă cu adevărat interesantă, imersiva, care îi duce în lumi noi şi care le dă un boos de adrenalină, stimulându-le şi curiozitatea. Dacă vreţi să încercaţi ceva similar, fără marele premiu pus în joc de către americani, vă aşteptam la studio, unde avem o mulţime de aplicaţii de tip escape room care să vă pună materia cenuşie la lucru, e nevoie doar de o rezervare.

 

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.