Fermierii americani folosesc realitatea virtuala
Realitatea virtuală ajunge să fie folosită şi în industrii la care chiar nu ne-am fi gândit. De data aceasta ne-au surprins unii fermieri americani, care şi-au pus marile ferme de vite în VR pentru a-şi promova mai bine produsele. Ideea vine în contextul în care carnea de vită americană devine din ce în ce mai cerută pe piaţa internaţională, iar consumatorii vor să ştie exact ce au în farfurie.
Prin intermediul What’s For Dinner, consumatorii pot să vadă cum arăta viaţa la fermă, mai ales că unii dintre ei nici măcar nu au mai ieşit din oraş să vadă cum şi unde cresc vitele pentru carne. Astfel, aceştia pot vedea cu proprii ochi tot procesul – de la păşunile pe care vitele pasc, până la cum sunt crescute, cum se ocupă fermierii de animalele lor, se asigură că au cea mai bună carne şi ce investiţie uriaşă de timp, muncă şi bani înseamnă tot acest proces.
International customers are very interested in the story behind U.S. beef, but most live in large cities and have never seen the clean, open spaces where cattle are raised,” a declarat Dan Halstrom, preşedinte si chief executive officer al Federatiei Americane pentru Exportul de Carne. “These videos allow international audiences to feel like they are right in the middle of daily life on a family ranch or farm, and a key component of that story is the tremendous care that goes into raising the animals. From genetics to grazing and feeding practices to environmental stewardship, these families make the investments necessary to raise the finest beef in the world.”
Ideea le aparţine celor de la Federaţia Americană pentru Exportul de Carne, Asociaţiei Fermierilor de vite şi consiliului local din Iowa, iar filmările realizate pentru realitatea virtuală sunt disponibile în engleză, coreeană, japoneză şi spaniolă.
Filmele în realitatea virtuală prezintă trei ferme diferite, fiecare cu particularităţile sale. Întâi avem Triple U Farm, o fermă de familie mai mică, începută în 1940, apoi Eastery Ranches – o fermă uriaşă, modernă, cu peste 70 de mii de capete de vite şi care are şi o componentă agricolă, iar ultima e Brackett Ranch, o altă fermă de familie, unde se cresc vite şi viţei. Experienţele în realitatea virtuală şi-au făcut debutul încă de anul trecut, la cel mai important festival gastronomic din SUA, The Food & Wine Classic din Aspen şi pot fi considerate o nouă formă de marketing. Consumatorii devin din ce în ce mai preocupaţi de calitatea şi originea produselor pe care le consuma, aşa că o asemenea prezentare nu poate decât să ajute în a-i convinge că mănâncă vită de cea mai bună calitate.
Realitatea virtuală ajunge să fie folosită şi în industrii la care chiar nu ne-am fi gândit. De data aceasta ne-au surprins fermierii americani, care şi-au pus marile ferme de vite în VR pentru a-şi promova mai bine produsele. Ideea vine în contextul în care carnea de vită americană devine din ce în ce mai cerută pe piaţa internaţională, iar consumatorii vor să ştie exact ce au în farfurie.
Prin intermediul What’s For Dinner, consumatorii pot să vadă cum arăta viaţa la fermă, mai ales că unii dintre ei nici măcar nu au mai ieşit din oraş să vadă cum şi unde cresc vitele pentru carne. Astfel, aceştia pot vedea cu proprii ochi tot procesul – de la păşunile pe care vitele pasc, până la cum sunt crescute, cum se ocupă fermierii de animalele lor, se asigura că au cea mai bună carne şi ce investiţie uriaşă de timp, muncă şi bani înseamnă tot acest proces.
Realitatea virtuală a pătruns deja în mai multe industrii şi domenii – de la automotive, până la zona de resurse umane şi recrutare sau marketing şi promovare, iar exemplul acestor fermieri americani e încă o confimare a utilităţii pe care această nouă tehnologie o are pe numeroase paliere.