garuda indonesia
09apr.

Garuda Indonesia, alta companie aeriana care foloseste VR

Încă o linie aeriană, Garuda Indonesia, a ales realitatea virtuală ca formă de entertainement la bordul avioanelor sale. Ei au apelat la americanii de la Skylights care le vor oferi pasagerilor headsetul Allosky, prin intermediul căruia călătorii se vor putea bucura de conţinut 3D.

Căştile de realitate virtuală vor fi disponibile doar pasagerilor de la business class, ca parte a unei campanii de imbunatire şi update a posibilităţilor de in-flight entertainment. Această opţiune a fost gândită mai ales pentru pasagerii în zboruri long-haul, care au nevoie de ceva care să îi distreze şi să le ocupe timpul îndelungat petrecut la bordul aeronavelor.

“We are always looking at new and innovative ways to engage with our passengers, and virtual reality is the latest way we are using a rapidly evolving area of technology to further improve the in-flight service experience. Through this VR system, passengers will be able to watch various box-office movies on an immersive wide-angle, 180-360 degree screen, declara Ari Askhara, presedinte director al Garuda Indonesia.

Mai mult, sistemul de realitate virtuală pe care Garuda Indonesia îl oferă este primul din zona Asia Pacific care a primit un certificat internaţional de siguranţă aeriană. Compania aeriană a primit aprecieri din partea clienţilor pentru aceasta ideea, aşa că pe mai departe unele zboruri care au făcut parte din perioada de testare, de acum încolo vor avea permanent la bord entertainment în realitatea virtuală. De la finalul lunii martie, aceste sisteme de in- flightentertainment sunt prezente şi pe rutele internaţionale pe care operatorul le are în zonă, iar pe mai departe, headseturile de realitate virtuală se vor găsi şi la Garuda Indonesia Executive Lounge din aeroportul din Tangerang.

Garuda Indonesia e departe de a fi prima companie aeriană care să folosească realitatea virtuală ca formă de divertisment la bordul avioanelor: am văzut-o la Lufthansa, Iberia, Qantas sau XL Airways. Aţi jucători aleg realitatea virtuală fie ca formă de prezentare a produselor – cum e cazul Emirates, fie aleg realitatea augmentată pentru a le face călătorilor viaţa mai uşoară, cum e cazul celor de la KLM. Fie că e prezentă la bordul avioanelor sau la business lounge, realitatea virtuală înseamnă o nouă formă de entertainment pe care clienţii o apreciază: îi izolează de avionul aglomerat sau zgomotos, este o experienţă nouă şi interesantă şi le oferă posibilitatea de a testa o tehnologie pe care poate altfel ar evita să o încerce, toate fiind atribute benefice pentru brand.

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.