Contacts
Get in touch
Close

Contacts

Strada Izbiceni 117-119

București 013254
Cube Center

0735 315 444

[email protected]

Google aduce realitatea augmentata in browsere

Google a găsit cum să facă această nouă tehnologie disponibilă pentru toată lumea: aduce realitatea augmentata in browsere. Până acum, cei care voiau să încerce AR ar fi trebuit să instaleze o aplicaţie pentru aceasta. Acum, Google pregăteşte browsere capabile să ruleze realitatea virtuală, iar utilizatorii pot explora asemenea experienţe pe desktop sau chiar cu telefonul.

realitatea augmentata in browsere

Conform celor de la Google, ei lucrează acum la o modalitate prin care browserele să fie capabile să ruleze experienţe în realitatea augmentată. Practic, utilizatorul de desktop va putea face click pe o imagine şi roti în 360 de grade, în timp ce utilizatorii de pe mobil sau pe tabletă vor putea vedea imaginea în lumea reală, aceasta „explodând” practic în mediul înconjurător. Odată aleasă această variantă, programul va scana zona în care să lanseze imaginea şi va dă instrucţiuni despre cum poate fi mai bine vizualizata şi experimentată.

The unique power of AR is to blend digital content with the real world. “So we can, for example, surf the web, find a model, place it in our room to see just how large it truly is, and physically walk around it.”

E o strategie a Google de a prinde din urmă rivalii Facebook şi Apple, care au deja sufieciente aplicaţii în realitatea augmentată şi virtuală, cu tot cu sistemele de dezvoltare ale acestora. Făcând disponibilă realitatea augmentată pe o platformă folosită de toată lumea (browserul web), Google pot lua o porţie mai mare din plăcinta de advertising. În primul rând, utilizatorul va fi fericit că nu trebuie să mai instaleze o aplicaţie ca să experimenteze o tehnologie nouă, iar advertiserii vor veni cu noi experienţe pentru potenţialii clienţi. Se vede deja că realitatea augmentată şi cea virtuală fac paşi mari în zona de advertising, iar un asemenea breakthrough nu va face decât să uşureze munca advertiserilor de a fi prezenţi peste tot, cu experienţe interesante şi memorabile. Punem la socoteală şi platforma de AdWords a celor de la Google care, cu siguranţă, va face mulţi bani din afişarea de reclame sau ad-uri în realitatea augmentată, fiind şi în interesul lor să crească o asemenea piaţă.

Comments

Noul numar Sports Illustrated in AR si VR, special pentru fani
19/02/2018
Reply

[…] şi cei de la New York Times oferă conţinut în realitatea augmentată, iar Google deja lucrează la un browser care să suporte conţinut în AR fără instalarea unei aplicaţii […]

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *