Intra in realitatea augmentata cu Justin Timberlake
Justin Timberlake e unul dintre artiştii pasionaţi de tehnologie, iar în parteneriat cu American Express le oferă fanilor o nouă experienţă, anunţă cei de la Billboard. Intră în realitatea augmentata cu Justin Timberlake în cadrul Outside In, o modalitate de a explora mai bine povestea din spatele noului său album, Man Of the Woods. Artistul este chiar ghidul nostru printr-o călătorie în cadrul căreia vorbeşte despre cel mai recent material de studio al său şi ne duce direct în Montana, locul unde s-au filmat teaserul lansării discului şi videoclipul primului său single.
Pe ritmurile piesei Breeze Off the Pond, ascultătorii află povestea din spatele ei, cum a luat naştere, totul în decorul montan. Dacă ne uităm pe imaginea din jur găsim tot felul de iconiţe care duc spre alte tipuri de conţinut, inclusiv spre un link de merch shopping.
Aplicaţia este disponibilă în American Express Music App şi e o modalitate foarte bună pentru că fanii să înţeleagă mai bine noul album al cântăreţului şi să îl vadă îndeaproape pe artist, într-un mediu aproape imersiv. În plus, genul acesta de experienţă, gândită pentru consumator şi pentru cel care poate încă nu a fost 100% convins, nu va face altceva decât să crească şansele ca utilizatorul să achizioneze merch-ul oficial, ajutat fiind de interacţiunea cu JT, fie şi doar în realitatea augmentată.
Ideea acestei aplicaţii e o continuare a parteneriatului deja existent în American Express şi Justin Timberlake, aceştia oferind înainte de apariţia oficială a discului posibilitatea exclusivă pentru deţinătorii de asemenea carduri de a asculta Man Of the Woods.
“We surprised fans and Card Members with exclusive first listens of the album leading up to its release and are excited to connect on a deeper level with the Outside In experience on the American Express Music app, a declarat Justin Timberlake.
Fanii care vor să încerce trebuie să aibă însă un telefon iPhone 7 sau mai recent, iar dispozitivele Android 7+ că Samsung 8, Samsung S8 Edge, în timp ce Google Pixel şi S9 vor primi suport în curând.
Brandurile au învăţat să se asocieze rapid cu noile tehnologii, aşa că nu ne surprinde deloc că intrăm în realitatea augmentata cu Justin Timberlake şi American Express, am mai văzut o activare de brand similară la cei de la AUDI. În plus, realitatea augmentată şi-a găsit deja utilizări de succes în procesele de training sau chiar în prezentarea de obiective turistice.