Joaca LEGO in realitatea virtuala in timp ce zbori
Tot mai multe companii aeriene apelează la VR ca formă de entertainment în timpul zborurilor, iar turcii de la SunExpress nu fac excepţie. Acum, însă, pasagerii lor se pot juca LEGO în realitatea virtuală în timp ce călătoresc.
Aplicaţia le aparţine celor de la Inflight VR, cunoscuţi deja în piaţă pentru ofertele şi parteneriatele pe care le au cu diferiţi carriers pentru pasagerii care se afla la bordul avioanelor. LEGO e doar un o altă experienţă, disponibilă pentru că şi producătorul danez este pasionat de domeniu. Acesta promite să dezvolte jocuri, aplicaţii AR şi VR, iar aceasta e doar una dintre psibilitati. Pasagerii care beneficiază de un headset de realitate virtuală pe timpul zborului pot alege să urmărească filme din seria LEGO City VR sau pot să se joace cu o revistă care se transformă într-un poster, fiind şi o bună modalitate pentru fabricantul de jucării să îşi prezinte produsele.
Genul acesta de experienţe se bucura de succes şi primesc review-uri pozitive din partea pasagerilor. Însă cei de la Inflight VR au fost nevoiţi să testeze întâi piaţă şi să vadă cu ce branduri şi cu ce linii aeriene pot colabora pentru a deschide un asemenea business şi pentru a-l creşte cu experienţe de valoare pentru pasageri.
“From the beginning Inflight VR understood the various dimensions of value creation through the VR platform. To take advantage of the marketing potential we teamed up with technology provider Pico Interactive who allows us to modify their devices to the specific requirements of the aircraft environment, and in-transit advertising experts Lasker Cross Media who specialize in facilitating collaborations between airlines, consumer brands and technology experts like us.”
Înainte de a da startul acestui parteneriat cu LEGO, Inflight VR au avut o perioadă de testare în care pasagerii SunExpress au fost invitaţi să foloseasa această tehnologie. Dacă la început au fost reticenţi în privinţa headseturilor de realitate virtuală, mai târziu testele au arătat că VR-ul primeşte rating-uri foarte bune din partea călătorilor.
“VR has so many dimensions if it’s done right. This collaboration will immerse passengers into some jaw-dropping or incredibly relaxing experiences and deepen their relationship with the brands of LEGO and SunExpress, declara CEO-ul Inflight Express, Moritz Engler.
Am văzut realitatea virtuală folosită ca formă de entertainment de mai multe linii aeriene. Iberia a implementat-o recent, la fel şi Qantas, Lufthansa sau XL Airlines, iar carriers precum Emirates oferă tururi de realitate virtuală ale avioanelor pentru a le arăta călătorilor cum e viaţa într-o cabină de clasa întâi.