Machiajul se testeaza cu realitatea augmentata
Grupul L’Oreal a făcut echipă cu cei de la Facebook pentru a integra tehnologia ModiFace de realitate augmentată şi a da startul posibilităţii de a testa machiaj cu ajutorul AR în cadrul sesiunilor de shopping pe Instagram. Facebook lucrează cu propria sa aplicaţie de realitate augmentată, Spark AR şi cu MobiFace pentru a oferi utilizatorilor Instagram posibilitatea de a naviga pe diferite pagini de produs, a le încerca printr-o metodă uşoară şi contactless.
Printre brandurile grupului L’Oreal care vor implementa acest sistem se număra Nyx Professional, Urban Decay, Maybelline şi Lancome, însă mai multe vor fi adăugate în curând. Cei de la ModiFace au declarat că compania a fost în pioneriatul tehnologiei de realitatea augmentată şi a dezvoltat experienţe try-on realiste şi apropiate de realitate pentru mai mult de un deceniu.
Şi cei de la Facebook se arata foarte încântaţi, AR Try-On pentru că este o nouă modalitate prin care reţeaua socială ajuta la procesul de shopping. Cu ajutorul acestei noi tehnologii integrate, cumpărătorii se pot aştepta la o experienţă de shopping mult mai personală de la brandurile pe care le iubesc fix acolo unde îşi cauta inspiraţia pentru frumuseţe, pe Instagram.
Aceesi aplicaţie de realitatea augmentată a fost folosită şi de cei de la YouTube pentru a implementa ceva similar, în urmă cu doi ani de zile. De altfel, acest gen de try-on e foarte util în perioada pandemiei, când nici măcar testerele nu mai există în magazinele de specialitate, ceea ce face încercarea produselor de make-up un pic mai dificilă.