New York Times, inca o publicatie care foloseste realitatea augmentata
Începând cu luna aceasta, cititorii şi abonaţii New York Times vor avea parte de un conţinut îmbogăţit cu ajutorul realităţii augmentate. Astfel, cei care deţin un device iOS vor putea să experimenteze cu realitatea augmentată, într-o nouă serie de materiale ale prestigioasei publicaţii. Chiar dacă, momentan, platforma Android nu este suportată, există conţinut imersiv gândit şi pentru desktop şi Android. New York Times a precizat că lucrează deja la conţinut disponibil şi pe Android, care va veni odată cu disponibilitatea ARCore la nivel general, nu doar în Developer Preview.
If photography freed journalists to visually capture important moments, and video allowed us to record sight, sound and motion, then our augmented reality feature goes a step further, making flat images three-dimensional. AR brings our report to you in a way that makes it more immediate than ever before.
Anunţul celor de la New York Times vine la scurt timp după ce TIME a făcut ceva similar, lansând o revistă AR, în care cititorii puteau accesa o întreagă paletă de conţinut în realitatea augmentată, de la momente behind the scenes, la grafice şi animaţii. Pentru început, cei de la New York Times pregătesc o ediţie specială cu materiale în realitatea augmentată de la Jocurile Olimpice de Iarnă, în care cititorii vor putea să urmărească atleţii dintr-o mulţime de unghiuri, în 3D.
Evident, acesta este trendul viitorului, mai ales că realitatea augmentată nu cere un utilizator experimentat sau vreun headset şi controllere, cum e cazul realităţii virtuale. Cititorii se pot bucura astfel de o experienţă nouă, interesantă şi care le oferă o altă perspectivă, dinamica şi ademenitoare. Realitatea augmentată nu este de viitor doar în jurnalism, advertiserii au învăţat deja să o folosească pentru brandurile lor, în timp ce muzeele sau medicina o utilizează în procesul de învăţare, prezentare şi predare.