Realitatea augmentata a ajuns in televiziune
Emisiunea lui Ellen DeGeneres a venit cu o noutate pentru telespectatorii săi dornici să participe la concursuri. Realitatea augmentată a ajuns în televiziune prin intermediul unei aplicaţii care schimbă felul în care poţi câştiga şi participa la diferite concursuri.
Game of Games este titlul segmentului TV în care fanii emisiunii puteau câştiga premii live, prin intermediul aplicaţiei cu acelaşi nume. În cadrul showului tv, diferite imagini difuzate erau interpretate de aplicaţie în realitatea augmentată, iar utilizatorii primeau instantaneu premii.
Aplicaţia a fost lansată încă din luna ianurie, iar acum a venit momentul să tragă o linie şi dezvoltatorii de la HitPoint Studios să povestească mai mult despre succesul Game of Fames. De lansarea sa la începutul anului, aplicaţia a adus 1.1 milioane de telespectatori din faţa televizoarelor în realitatea augmentată, dornici să câştige premii instantaneu prin intermediul device-urilor lor. Ellen Game of Games a strâns peste 22 de milioane de partide de joc şi peste 120 de mii de dolari au fost câştigaţi de către participanţi în aproape o jumătate de an.
HitStudios demonstrează astfel că aceaste modalităţi inovative de a folosi realitatea virtuală crează experienţe mult mai captivante şi care cresc loialitatea telespectatorilor faţă de show.
Aplicaţia se ajută de numărul mare de fani, iar cu cât aceştia sunt mai mulţi, cu atât mai multe premii devin disponibile şi cresc şi şansele de a descoperi mai multe premii. În fiecare segment Ellen Game of Games, telespectatorii găseau tot felul de indicii în realitatea augmentată cu ajutorul unui smartphone, iar câştigurile puteau ajunge şi până la cinci mii de dolari, bani făcuţi din confortul canapelei.
Pentru a realiza această aplicaţie, HitStudios au folosit SDK-ul Wikitude AR. Acest SDK este folosit de mai multe aplicaţii, ceea ce dă un total impresionant de peste un miliard de instalări. Wikitude SDK le oferă dezvoltatorilor posibilitatea de a crea aplicaţii de realitate augmentată, Face Recognition, Location Based AR sau Smart API.
Realitatea augmentată a prins avânt în ultima perioadă, cel mai bun exemplu fiind jocul Pokemon GO!, iar mai des începem să o regăsim în campaniile de marketing, cum ar fi la Burger King.