18apr.

Rolls-Royce pătrunde în Realitatea Virtuală

Rolls-Royce Motor Cars  oferă clientelei sale selecte opțiunea de a își customiza mașinile de milioane de dolari prin intermediul ultramodernei realități virtuale. Compania are să le mulțumească studenților de  la Universitatea  Polithenică Nanyang din Singapore pentru acest pas important.

În septembrie, nouă grupuri de studenți ai Facultății Digital  Interactive Media din cadrul Universității Polithenice au fost invitați să creeze o lume care să înfățișeze serviciul Rolls-Royce, Bespoke, prin intermediul videourilor de tip motion graphics.

În zilele următoare compania a prezentat lucrările a două dintre grupurile ce au fost clasificate ca fiind cele mai promițătoare de către cei mai de seamă reprezentanți Rolls-Royce și ai industriei VR.

Un grup a lucrat la o temă florală pentru interiorul unei mașini în timp ce un alt grup s-a concentrat pe profilului modelului Rolls-Royce Ghost.

Rachel, 19 ani, studentă, a declarat faptul că „cea mai amuzantă parte  a fost să poată analiza toate mașinile îndeaproape”.  „A fost super să pot vedea atâtea Rolls-Royce-uri într-o singură cameră”, continuă aceasta.

O altă stundentă, Valery Seng, în vârstă de 20 de ani, a susținut că cea mai mare provocare a fost aceea de a menține identitatea Rolls-Royce.  „Am lucrat la un alt nivel”, declară aceasta.
Purtătorul de cuvânt regional al Rolls-Royce, Hal Serudim, susține că bine cunoscutul brand a sponsorizat proiectul cu până la suma de 40.000 de dolari,  ceea ce include Ipad-uri Apple pentru fiecare membru al echipelor căștigătoare.

Hal Serudim a mai declarat faptul că aceasta a fost o premieră pentru Rolls-Royce, care nu mai folosise realitatea virtuală pentru a spori vânzările sau în scopuri de marketing.  Noua experiență „imersivă” va putea fi acum oferită clienților din Singapore prin intremediul ochelarilor Samsung Gear, disponibili în secțiunea Bespoke a showroom-ului.

Mediul VR nu este în acest moment unul interactiv, deși Politehnica din Nanyang susține că acesta va deveni interactiv prin intermediului următorului proiect.

Rolls-Royce planuiește să extindă experiența VR și pentru clienții săi din piețele Asia-Pacific începând cu luna iunie.

Bineînțeles că și alți producători de mașini plănuiesc să folosească tehnlogii VR pentru a crește vânzările de mașini.

În septembrie Audi a anunțat că anumite reprezentanțe vor oferi servicii VR. În lunile imediat următoare, Jaguar Land Rover a declarat că va folosi relitatea virtuală ca unealtă de vânzare.

La un show auto care a avut loc în Boston în ianuarie, Porche  a propus o nouă soluție pentru clienții săi: aceea de a testa modelele de mașini fără să părăsească showroomul prin intermdiul realității virtuale.

Este clar faptul că realitatea virtuală își face din ce în ce mai simțită prezența în viețile noastre de zi cu zi.

Informații preluate de pe http://www.straitstimes.com

ABOUT THE AUTHOR

Andreea
Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.