Shutterstock foloseste AR intr-o aplicatie pentru clienti
Shutterstock intra în lista celor care folosesc aplicaţiile de realitatea augmentată în beneficiul clienţilor. Una dintre cele mai importante platforme pentru achiziţia de fotografii, filme sau muzica stock a lansat o aplicaţie de realitate augmentată – View in Room.
Scopul View in Room e acela de a le oferi clienţilor o idee despre cum ar arăta imaginea pe care vor să o cumpere în realitatea imediată – pe un perete, spre exemplu. E gândită în mod special pentru cei care vor să achiziţioneze fotografii pe care apoi să le agaţe pe perete. Procedeul e simplu: aplicaţia se foloseşte de camera telefonului, scanează zona şi punctează poziţia în care utilizatorul ar vrea să pună fotografia. Odată stabilit locul, utilizatorul poate vedea cum ar arăta rezultatul final din mai multe unghiuri, o poate redimensiona şi schimba poziţia.
“We have been committed to experimenting with cutting-edge technologies for over fifteen years,” spune Jon Oringer, Fondator şi CEO Shutterstock. “After years of advancing our in-house computer vision technology to enhance search capabilities on web and mobile, we are very excited to announce our first AR-powered mobile viewing experience for customers.”
View in Room e disponibilă, însă, doar pentru utilizatorii de iOS, însă se dovedeşte a fi foarte utilă pentru cei care încă nu sunt hotărâţi, iar o privire de ansamblu i-ar ajuta mult în a lua o decizie finală. Genul acesta de aplicaţii de realitate augmentată sau virtuală se dovedesc a fi cele mai eficiente pentru utilizatorul final şi sunt cele la care aceştia se vor întoarce tocmai pentru că au o aplicabilitate practică în viaţa reală.
“This is yet another great project to have been developed from its initial iteration at our annual employee Hackathon, Hack to the Future. We decided to put this hack into production because of its potental to have an immediate customer impact.”
Shutterstock nu sunt singurii care au venit cu asemenea idei pentru spaţiul din casele utilizatorilor. Amazon au gândit ceva similar în urmă cu un an, iar Ikea a lansat o aplicaţie de realitate augmentată pentru a-şi ajuta clienţii să monteze singuri mobila acasă. Până şi KLM a venit cu ceva in acest sens, din dorinţa de a-şi ajuta călătorii să îşi măsoare corect bagajele înainte de a ajunge la ghişeul de check-in, iar o experienţă similară am văzut şi la cei de la momondo.