Idei de VR marketing: Skyscraper The Impossible Leap VR si noul film Dwayne Johnson
Filmele beneficiază mereu de super publicitate, de la premiere extravagante, până la tot felul de experienţe conexe. Pentru aceasta lansare, agenţia a venit cu ideea unei aplicaţii în realitatea virtuală, Skyscraper The Impossible Leap VR, care îi pune pe fani fix în pielea personajului interpretat de Dwayne Johnson.
The Rock joacă rolul unui fost agent FBI care trebuie să îşi salveze familia şi reputaţia după ce un atac terorist loveşte cea mai înaltă clădire rezidenţială din Hong Kong, The Pearl. Toate indiciile îl dau pe el drept vinovat, iar acum agentul Will Sawyer trebuie să îşi scape familia şi să îi prindă pe băieţii răi, totul într-o clădire înaltă care stă să se prăbuşească. Pentru a le da fanilor o doză din această acţiune, agenţia de promo a venit cu aplicaţia Skyscraper The Impossible Leap VR, în care cei curajoşi ajung la înălţime şi trebuie să efectueze un super salt în realitatea virtuală. Dacă vreţi să vă simţiţi mai bine în privinţa răului de înălţime, să ştiţi că nici măcar starul filmului nu a reuşit să treacă testul, dar asta nu îi împiedica pe cei curajoşi să încerce.
Make sure you experience our VR Skyscraper leap off the crane. I tried it multiple times and failed lol. It’s an incredible experience – especially right before you watch SKYSCRAPER. Don’t look down!
Cei care vor să îşi pună adrenalina în mişcare sunt invitaţi să se înscrie pe site-ul filmului şi vor putea să o testeze în cinematografele americane selectate în perioada 4-8 iulie. Dacă vreţi să încercaţi ceva similar, însă fără ofiţerii înarmaţi care să vă urmărească şi clădirea în flăcări, puteţi veni la studio pentru o sesiune de Richie’s Plank, senzaţia este aceeaşi.
Aplicaţiile în VR legate de lansarea unui film au început să prindă teren, pentru apariţia noii pelicule Lara Croft, fanii s-au putut chiar juca în realitatea virtuală prin lumea noului Tomb Rider. Genul acesta de aplicaţii nu fac altceva decât să ofere fanilor ceva de impact, să îi introducă în lumea filmului cu adevărat şi să le creeze o emoţie care va rămâne cu ei, pe lângă o experienţă unică şi pe care unii poate o încearcă pentru prima oară.
Experienţele în realitatea virtuală asociate filmelor sunt următorul pas în zona lansărilor şi promovarea peliculelor, potrivite mai ales pentru filmele de acţiune, dar şi pentru cele horror, spre exemplu. Pe lângă petrecerile gândite special pentru fani, poze cu personajele din film şi goodies bags, agenţiile pot veni cu adevărat cu o bucăţică din film, dar şi din tehnologia viitorului. Conform unor rapoarte, piaţa aplicaţiilor şi dispozitivelor de realitate virtuală şi mixtă este în creştere şi ar ajunge la peste 5 miliarde de dolari până în 2024, ceea ce înseamnă numeroase posibilităţi de dezvoltare şi creaţie. Unele branduri au înţeles deja acest aspect şi au început să lanseze proiecte în VR: Under Armour a avut o campanie cu Stephen Curry, Coca-Cola a realizat una în AR, la fel şi AUDI.