Viticultorii australieni se promoveaza prin realitatea virtuala
Ştiam că realitatea virtuală poate fi folosită într-o mulţime de domenii, inclusiv în marketing şi publicitate, iar cei de pe tara-continent demonstrează că totul e posibil. Viticultorii australieni se promoveaza prin realitatea virtuala şi au găsit o nouă metodă de a aduce turişti şi consumatori de vin la podgoriile şi cramele lor.
Se pare că ideea le-a venit datorită vânzărilor uriaşe pe care le au pe piaţa din China, şi cum publicul de acolo răspunde foarte bine la tot ce înseamnă tehnologie, australienii s-au gândit să vină cu ceva în plus.
„We found that particularly in China, it is a fantastic element of our marketing mix. „I think it is a fairly logical step for businesses to take. It is just another compliment in what people are doing to help sell their wine internationally and their businesses as destinations for tourism, spune Chad Elson, sales & marketing manager pentru Seppeltsfield Winery.
Pe lângă faptul că reuşesc să prezinte altfel produsele lor şi să creeze o experienţă cu totul nouă în ceea ce priveşte turismul, viticultorii sunt siguri că genul acesta de ofertă nu va face altceva decât să crească numărul de vizitatori, tocmai pentru că vine cu o experienţă care te duce acolo, la crama, şi îţi creşte apetitul pentru o asemenea excursie. E doar o modalitate de a gusta din ceea ce pot trăi şi experimenta la locaţie, întocmai ca la o degustare de vinuri. Turul prin tot ce are crama de oferit este unul 360 şi le permite astfel utilizatorilor să se plimbe într-una dintre cele mai cunoscute podgorii australiene. Agenţia care s-a ocupat de proiect a realizat filmări şi poze high definition ale viei, cramei, pivniţei cu butoaie, restaurantului şi galeriei de artă de la Seppeltsfield, iar experienţa poate fi trăită de oricine scanează unul dintre codurile QR de pe sticle său intră pe linkul de pe site.
Australienii nu s-au gândit deloc prost la China pentru că pe piaţa de acolo peste 400 de mii de headseturi de VR se vând în fiecare lună şi din ce în ce mai multe branduri aleg să se promoveze astfel. Noi deja v-am povestit despre BMW care a ales să îşi prezinte unele maşini în realitatea virtuală, în timp ce AUDI s-a îndreptat spre realitatea augmentată.