Walmart cumpara un start-up de realitate virtuala
Unul dintre cei mai mari retaileri americani şi cel mai mare angajator de pe piaţa din SUA, Walmart, a cumpărat recent start-up-ul de realitate virtuală Spatialand. Micul start-up, achiziţionat pentru o sumă nedeclarată, creează soluţii software care le permite proiectanţilor să îşi transforme conţinutul în experienţe imersive, în realitatea virtuală.
Tranzacţia a avut loc prin intermediul Store No. 8, incubatorul de tehnologie al gigantului Walmart, care se ocupă cu descoperirea de start-up-uri care pot ajuta şi dezvolta experienţa tradiţională din retail. Spatialand are doar 10 angajaţi care se vor alătura echipei deja existente de la Walmart, urmând ca CEO-ul Store No. 8 să preia pentru moment funcţia de conducere.
Mişcarea vine odată cu avântul pe care realitatea augmentată l-a luat drept următoarea tehnologie care revoluţionează procesul de home-shopping. Totuşi, reprezentanţii Walmart au declarat că lucrează la experienţe de retail care nu vor deveni mainstream decât peste 5-10 ani, fără a oferi mai multe detalii. Ţinând cont de creşterea pe care o are acum realitatea virtuală, e lesne de imaginat că Walmart chiar la asta se gândeşte, chiar dacă nu au dat nici măcar un detaliu despre ce proiecte vor avea mai departe Spatialand.
The team will continue the work we began together last summer at Innov8. This experience transported users to a campsite in Yosemite National Park, where outdoor products such as tents were available to utilize in the same way as when camping, entering the space and judging its size and ease of set-up to ensure it is the best product for the customer’s needs. And while it’s too early to share more about what the team will be working on next, we’re excited to get to work and share more in the future.
Together, we will continue to evolve this technology and develop new product exploration through immersive retail environments. I can’t imagine having better partners than Kim and Jeremy on board to lead us on this journey.
Nu e pentru prima oară când Walmart cochetează cu realitatea virtuală, doar anul trecut ce au folosit headseturile de VR pentru a-şi pregăti angajaţii pentru Black Friday şi nebunia de shopping din acea perioadă. Odată cu această achiziţie ne putem gândi că gigantul retaile se pregăteşte să creeze propriile sale experienţe, poate similar cu cele din realitatea augmentată, sau poate, ţinând cont de specializarea celor de la Spatialand, în convertirea produselor existente în experienţe de VR.