30iun.

Walmart introduce cumparaturile in realitatea virtuala

Walmart trece la următorul nivel şi lanseaza cumparaturi in realitatea virtuala prin intermediul site-ului lor. 3D Virtual Shopping Tour le va permite utilizatorilor să se plimbe printr-un apartament virtual, gata amenajat şi mobilat, din care vor putea să achiziţioneze direct obiectele care le stârnesc interestul.

Clienţii vor intra în aplicaţie şi se vor plimba prin apartamentul care le oferă undeva la 70 de produse din game diferite şi le vor putea cumpăra direct. Doar cu un click vor primi informaţii mai multe despre produse şi le vor putea achiziţiona la fel de simplu.

Mai departe, în luna iulie, vor da startul unui alt proiect, Buy the Room, prin care vor oferi posibilitatea de a achiziţiona toate obiectele dintr-o cameră, pentru un look complet. Walmart au făcut sondaje şi au aflat că majoritatea renovărilor au loc vară, deci atunci se întâmplă şi achiziţiile mari de mobilă şi obiecte de decoraţiuni interioare. Aşa că, vor veni cu 5 colecţii diferite, ce includ undeva la 20 de obiecte pentru casa, iar utilizatorii vor putea să le cumpere bulk, fără să mai fie nevoiţi să ia tot felul de decizii despre ce se potriveşte în nou renovata cameră.

cumparaturi in realitatea virtuala

Experienţa 3D Virtual Shopping Tour e disponibilă online, pe orice browser, ceea ce înseamnă că un potenţial client va putea să facă shopping de acasă de pe canapea şi să folosească un headset compatibil VR, fie Google Carboard sau Samsung VR.

O experienţă de genul acesta e foarte utilă din punct de vedere logistic şi al marketingului, pentru că pe măsură ce trendurile se schimbă, camera virtuală şi obiectele din ea pot fi updatate, înlocuite şi gândite conform noilor idei. Logistic vorbind, nu mai e nevoie de existenţa un spaţiu mare în care toate aceste lucruri să se afle fizic, ceea ce reduce costurile cu chiria şi salariile.

Walmart sunt printre brandurile mari care au înţeles că realitatea virtuală este viitorul, de aceea au şi început să facă training-uri cu angajaţii folosind tehnologia VR.  Zona de retail e printre cele care s-a arătat cea mai entuziasmată şi deschisă în a folosi realitatea virtuală pentru a creşte vânzările şi interacţiunea cu clientul: am văzut-o la agenţii de turism, branduri de încălţăminte au oferit o plimbare pe Everest în VR pentru a-şi promova bocancii, iar Coca-Cola a ales realitatea augmentată pentru a oferi o experienţă fun consumatorilor.

        

 

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.