21iun.

Gaseste galeata KFC in realitatea augmentata

Noile tehnologii nu mai sunt demult  o necunoscută pentru branduri, aşa că nu e deloc surprinzătoare vestea că în Australia se cauta găleata KFC în realitatea augmentată.

Jocul se cheamă The Great Bucket Hunt şi îi invită pe utilizatori să câştige tot felul de premii – de la mâncare KFC, la experienţe care ţin de mâncare sau de activităţi sportive, toate în valoarea de aproximativ 50.000 de dolari australieni.

Jocul se adresează celor care au deja instalată aplicaţia KFC şi trebuie doar să apese butonul The Great Bucket Hunt, să se plimbe pe harta virtuală şi să descopere găleţile. Dezvoltatorii au făcut cursa cu atât mai interesantă cu cât chiar dacă ai descoperit o găleată, până nu o adaugi în contul propriu un alt utilizator ţi-o poate fura de sub nas. Odată prinsă, găleţile trebuie transformate în premii în 72 de ore, iar câştigurile care reprezintă mâncare pot fi folosite doar o dată pe zi. Printre premiile incluse în acest concurs se găsesc meniuri de mâncare şi reduceri la diferite meniuri, mâncare pentru un an pentru toată familia, premii în bani, hanorace sau bilete la diferite evenimente sportive locale şi naţionale.

KFC nu este primul brand de pe piaţa de fast food care apelează la campanii în realitatea augmentată: Burger King a lansat ceva similar în urmă cu doi ani, oferind burgeri celor care găseau anumite reclame pe stradă, iar McDonald’s a mers mai departe, transformând cutiile de Happy Meal în device-uri de VR.

Realitatea augmentată e un tool foarte bun de comunicare şi mai ales de marketing, pentru că acum majoritatea telefoanelor smart au capabilităţi de reproducere a acestor tipuri de conţinut interactiv, iar rezultatele pentru brand şi pentru utilizator sunt imediate.

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.