Greenpeace: realitatea virtuala a dublat numarul celor inscrisi
Cei de la Greenpeace pun accent pe experienţă, pentru că cei care militează pentru diferitele cauze să ştie de fapt pentru ce luptă. Astfel, realitatea virtuală a dublat numărul celor înscrişi, după ce aceştia au experimentat în VR jungla amazoniană sau zona artică şi au înţeles mai bine problemele ecologice ale momentului.
Greenpeace a început să experimenteze acest proces întâi la evenimente şi la festivalurile de muzică. Astfel, tinerii între 16-18, curioşi, puteau încerca realitatea virtuală pentru a afla care sunt probleme cu care se confruntă planeta. In schimb, targetul preferat de organizaţie, cei peste 30 de ani, puteau, pe lângă experienţa în VR, să vorbească cu un membru al acesteia şi să afle la prima mâna ce înseamnă să facă parte dintr-o mişcare ecologică şi cum o pot susţine. Genul aceste de strategie se pare că a mers, pentru că rata celor înscrişi s-a dublat.
Pe lângă aceste experienţe, Greenpeace oferă un film în 360 în care le arata celor interesaţi cum e pe unul dintre vapoarele lor sau în jungla amazoniană, aplicaţia fiind deja descărcată de peste 12.000 de ori. În plus, de Crăciun, au avut o formă nouă a face un cadou şi de a susţine organizaţia. Pentru doar 10 lire (sau mai mult, dacă doritorul voia să doneze) primeau un kit de realitatea virtuală, o hartă şi câteva stickere, iar acest pachet chiar s-a bucurat de succes în rândul celor care susţin deja proiectul, peste 1700 de bucăţi fiind vândute.
Se pare că genul acesta de engagement merge bine pentru strângerea de fonduri, dar s-a dovedit folositor şi în alte domenii, inclusiv cea auto, mărci că BMW sau Audi prezentându-şi produsele cu ajutorul realităţii augmentate sau virtuale. Dacă sunteţi însă, fani ai naturii, puteţi vedea cum e să vă plimbaţi prin jungla amazoniană chiar la studioul nostru, tot ce trebuie să faceţi e să vă rezervaţi o şedinţă de explorare.