26iun.

Invata despre cultura marina in realitatea virtuala

Cu siguranţă vă plac fructele de mare, de la peste până la calamari sau scoici, însă o cantitate mare din această ajunge la gunoi. World Wildlife Fund a lansat un documentar din care cu toţii putem învăţa despre cultura marina in realitatea virtuala.

Ocean to Plate: A Journey into the Seafood Supply Chain e titlul documentarului în VR care explorează felul în care se recoltează, se produce şi cum ajungem să aruncăm fructele de mare, o treime din această recoltă ajungând la gunoi tocmai din vina consumatorului final.

Documentarul a fost lansat cu ocazia Ziua internaţională a Oceanelor şi e realizat de WWF, Condition One şi Google, ca parte a programului Daydream, care îşi doreşte să pună pe tapet probleme de impact, recoltarea fructelor de mare fiind totuşi o problemă importantă de mediu şi nu numai. Filmul scoate la iveală felul în care pescuitul extensiv afectează mediul înconjurător şi impactul pe care îl are această industrie în toate ramurile sale, în detaliu. Evident, faptul că toate aceste cantităţi uriaşe de peste trebuie refrigerate pentru a fi menţinute proaspete e unul dintre lucrurile care dăunează cel mai mult mediului. Pentru că Statele Unite ale Americii sunt printre marii consumatori de produse de pe planetă, dar şi cei care aruncă cea mai multă mâncare, WWF şi-a propus să pună accent şi pe apa, legumele, fructele şi carnea pe care consumatorii americani o pierd aiurea.

cultura marina in realitatea virtuala

Experienţa care vă va deschide cu siguranţă ochii este disponibilă şi pe Youtube, pe Google Cardboard, iar filmarea în 360 vă va duce fix în mijlocul acţiunii. Mai mult, Google a venit şi cu ideea de a crea o experienţă Google Earth care vă poartă în locurile din film. Dacă sunteţi fascinaţi de acest subiect, aflaţi că gigantul tech a venit şi cu o altă experienţă pentru Ziua internaţională a Oceanelor cu Waterways from Space, care oferă poze uimitoare cu apele planetei, realizate de NASA.

Se pare că realitatea virtuală e cea mai nouă formă prin care agenţiile şi organizaţiile care luptă pentru a salva mediul înconjurător au ales să se exprime şi să îşi transmită mesajul. Greenpeace au reuşit să strângă mai mulţi voluntari pentru proiectele lor prin intermediul experienţelor VR, iar PETA au stârnit reacţii cu o aplicaţie similară, primul dialog între oameni şi animale.

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.