Noua Zeelanda se promoveaza cu ajutorul VR
Air New Zealand a venit cu o super idee şi îşi promovează tara prin intermediul realităţii virtuale. Noua Zeelandă beneficiază de ajutorul VR pentru a ajuta turiştii entuziaşti să cunoască ţara şi să se bucure de o experienţă completă de mixed reality.
E vorba de mixed reality pentru că jocul Fact Or Fantasy, Game Of New Zealand are o parte reală, paltforma de joc, şi una virtuală, experienţele în sine, realizate împreună cu o serie de companii care se ocupă de VR, alături de un partener tehnologic, Magic Leap. Practic, compania aeriană îşi promovează ţara prin intermediul unui joc interactiv, o adevărată căutare de comori în care personajele principale sunt animale neo-zeelandeze, dar, în acelaşi timp, îşi aduce un beneficiu de imagine fiind prima care vine cu o asemenea experienţă – MR şi multiplayer. Jucătorii ajung să cunoască un hobbit, să vadă cum creşte şi se dezvoltă un kauri, dau nas în nas cu o balenă şi chiar pot face bungee jumping dintr-un elicopter. Toate acestea sunt distracţii şi interacţiuni specifice ţării, un element primordial în marketing-ul turistic. E o formă foarte bună de a inspira turiştii în a vizita asemenea locuri, dar şi a de a-i educa, într-un mod interactiv, amuzant şi avansat din punct de vedere tehnologic.
„What we wanted to do was reinvent the traditional board game. It’s a travel quiz game and it’s comprised of the digital world augmented with a physical gameboard: Nobody else has done that,” spune Geoff Suvalko de la Thoughtfull Design in a promotional video.
Pentru a realiza Fact or Fantasy, Game of New Zealand, Air New Zealand a lucrat timp de 18 luni cu cei de la studioul Framestore, iar parteneriatul cu Magic Leap e doar o bucăţică mică din ceea ce poate să aducă în viitor această tehnologie pentru clienţi, atât pe pământ cât şi la bordul avioanelor. Nu e pentru prima oară când neo-zeelandezii experimentează cu noile tehnologii, recent au avut şi un ambasador AI, precum şi mai multe aplicaţii de realitate virtuală şi augmentata. Oricum, nu sunt singurii, pentru că marketing-ul turistic, folosind realitatea virtuală, începe să prindă contur. Nu doar tour-operatorii şi-au dat seama de beneficiile acestei tehnologii, prezentând vacanţe şi locuri exotice în filme VR, dar şi alte companii aeriene, care folosesc realitate virtuală că on-board entertainment sau că tool de marketing & sales.