Etihad Airways aduce realitatea virtuala la business lounge
Etihad Airways aduce realitatea virtuala la Business Lounge, o nouă experienţă pe care clienţii o pot încerca la Abu Dhabi International Airports Terminal 3. Timp de o lună, în parteneriat cu SkyLights, cei care vor poposi la lounge-ul Etihad Airways vor putea încerca câteva experienţe în VR. Compania, cu sedii în San Francisco, Paris şi Toulouse lucrează alături de mai mulţi parteneri din aviaţie şi din industrie pentru a veni cu cele mai moderne tehnologii şi experienţe în realitatea virtuală pentru a transforma călătoriile, fie la bord fie pe pământ ferm.
Linda Celestino, Etihad Airways Vice Preşedinte Guest Experience and Delivery, declară că „La fel cum procedăm cu experienţa din cadrul zborului, căutăm în continuare modalităţi de a creşte calitatea serviciilor pe care le oferim la sol, mai ales prin intermediul tehnologiei.
Etihad sunt conştienţi că acum călătorii moderni aşteaptă mult mai multe de la un Business Lounge, iar tehnologia experienţelor imersive pot face parte din aceasta. Dezvoltarea unei asemenea tehnologii oferă posibilitatea personalizării tipului de entertainment disponibil pentru fiecare dintre categoriile de călători.
By conducting trials such as this, we already understand that modern travellers expect more information and seek increasingly connected and immersive experiences which engage and entertain them on every level. Gone are the days when a premium lounge experience just meant comfortable design, luxurious amenities and fine dining.
Headsetul SkyLights ALLOSKY VR oferă o experienţă cinematică, imersiva în 2D şi 3D, cu tot cu căşti care reduc zgomotul. Astfel, fiecare utilizator se poate bucura de experienţe care includ filme, experienţe în 360, documentare sau programe pentru copii, headseturile având o autonomie de şase ore.
Etihad nu sunt prima companie aeriană care se gândesc la experienţele la sol ale călătorilor. Au făcut-o şi japonezii, chiar dacă e pentru cei care încă nu şi-au luat biletul de avion şi vor să vadă cum e să călătoreşti la înălţime. Companiile şi-au dat seama că realitatea virtuală e o modalitate foarte bună de a oferi o experienţă în plus atât clienţilor cât şi propriilor angajaţi, VR-ul fiind nu doar o sursă de entertainment, dar şi una bună pentru training-uri.