Google lanseaza primul Doodle in realitatea virtuala
Cu toţii ştim Google Doodle, acele ilustraţii pe care le vedem când deschidem prima pagină a motorului de căutare. Recent, Google a dat drumul şi primului Doodle in realitatea virtuala, marcând data de 3 mai ziua în care VR-ul a ajuns pe main-page-ul Google.
Dacă vreţi să îl vedeţi, trebuie să aveţi un device compatibil sau chiar un headset VR, iar atunci îl puteţi descărca cu totul de aici.
Un magician cunoscut, Georges Melies a fost pionierul a numeroase tehnici şi narative ale filmului din perioada de început a cinematografiei, mai ales în ceea ce priveşte efectele speciale şi realizarea primelor filme din genul science fiction.
Back to the Moon, primul Doodle în realitatea virtuală, este un omagiu adus magicianului şi regizorului francez Georges Melies. Artă şi cariera sa beneficiază de un tribut realizat de mai multe echipe de la Google cu ajutorul Cinematheque Francaise. Un magician cunoscut, Georges Melies a fost pionierul a numeroase tehnici şi narative ale filmului din perioada de început a cinematografiei, mai ales în ceea ce priveşte efectele speciale şi realizarea primelor filme din genul science fiction.
Google Doodle, Google Spotlight Stories, Google Arts & Culture şi Cinematheque Francaise sunt echipele care au colaborat pentru realizarea primului Doodle în realitatea virtuală/360 interactiv. Puteţi afla mai multe detalii despre regizorul francez şi descoperi povestea invenţiei primei săli de cinema de la acest linki Google Arts & Culture.
Noul Google Doodle in realitatea virtuala nu face altceva decât să deschidă trendul pentru multe alte asemenea momente şi ajuta în cel mai bun mod la promovarea VR-ului la nivel internaţional, aducându-l şi în faţa unor oameni care poate nu sunt direct interesaţi de subiect.
Realitatea virtuală e o piaţă în continuă creştere, cu investiţii uriaşe în dezvoltarea de aplicaţii, headseturi, jocuri şi nu numai. Deja a început să fie folosită în training-urile unor corporaţii recunoscute, a ajuns în zona de promovare a brandurilor şi se poate folosi, mai departe, într-o întreagă paletă de domenii, de la marketing la medicină, la turism.