23aug.

O noua companie aeriana foloseste realitatea virtuala in zboruri

După ce am aflat că Lufthansa a început să folosească realitatea virtuală pe unele dintre zborurile sale, a venit şi rândul francezilor de la XL Airways să anunţe ceva similar. De data aceasta programul este destinat copiilor cu vârste între 6 şi 12 ani, cărora le va oferi entertainment la bordul avioanelor. Intitulat Skykids, platforma le va oferi programe precum Ferdinand, Ice Age:Collision Course sau Dream Collector, filme în format 3D sau 360.

Ideea a venit în urma unor studii efectuate, cei de la Emirates descoperind că micii pasageri se plictisesc într-un zbor care durează mai mult de 50 de minute, iar cei de la Expedia aflând că al doilea cel mai enervant tip de pasager pentru restul călătorilor este un copil neastâmpărat. Astfel, a venit ideea de a le oferi o formă de entertainment la bordul avioanelor, care, de la primele anunţuri a fost în cerere foarte mare.

Demand has outstripped our predictions, with the service oversubscribed on just about every flight. We owe this initial success to the very constructive relationships we have with XL Airways, Dutyfly Solutions and 20th Century Fox, au anunţat cei de la SkyLights.

realitatea virtuala in zboruri

Skylights, cei care se ocupă de SkyKids a anunţat că este încă la început cu acest proiect şi că încă nu pot anunţa un parteneriat cu alte linii aeriene. Chiar şi aşa, există o dorinţă foarte mare pe piaţă pentru aceste produse, iar relaţia dintre brand şi consumator se va schimba în bine după o asemenea experienţă. În primul rând pasagerii vor aprecia liniştea de la bord, părinţii apreciază că nu trebuie să îşi mai bată capul cu caratul de cărţi de colorat şi alte forme de distracţie, iar copiii vor fi cei mai fericiţi, ceea ce înseamnă că brandul are de câştigat.

“I am convinced that the design is an important part of the success of the service. It makes passengers curious and drives sales … Skykids has every reason to succeed. The device is right, the design is on point and the content is relevant to the audience, a declarat Lucie Deynoux, XL Airways’ manager of Product Marketing.

O experienţă similară oferă şi Lufthansa pentru unul dintre zborurile sale, însă aceasta este gândită pentru toţi călătorii, nu pentru un target specific precum copiii. Chiar şi aşa, realitatea virtuală la bordul aeronavelor devine din ce în ce mai prezenta şi tot mai multe carriers optează pentru asemenea experienţe. Am regăsit puncte de VR în aeroporturi, special pentru momentele plictisitoare de tranzit, dar şi în website-uri, din dorinţa de a oferi clientului  mai bună perspectivă a locului pe care îl va avea în avion. Ca formă de entertainment se dovedeşte a fi reţeta câştigătoare, iar închirierea unor asemenea device-uri pe parcursul zborului îşi va găsi, cu siguranţă, punctul de break even al investiţiei.

 

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (1)
Noua Zeelanda si Air New Zealand se promoveaza cu ajutorul VR / octombrie 19, 2018

[…] locuri exotice în filme VR, dar şi alte companii aeriene, care folosesc realitate virtuală că on-board entertainment sau că tool de marketing & […]

Răspunde

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.