team viewer
26mart.

Team Viewer ofera asistenta prin realitatea augmentata

Team Viewer e un tool oferit de multe companii pentru customer assistance, iar acum îl găsim că oferă asistenţă prin realitatea augmentată.

Cu toţii ne-am confruntat măcar o dată cu un moment în care troubleshooting-ul s-a făcut prin telefon, iar întreg procesul a fost dificil sau cel puţin frustrant. Team Viewer a încercat să rezolve aceste probleme şi să aducă soluţiile mai repede la utilizator, iar acum o face prin intermediul realităţii augmentate.  Practic, dacă până acum primeam instrucţiunile direct pe device-ul cu probleme sau cineva prelua controlul, acum lucrurile sunt şi mai simple. Utilizatorul va folosi telefonul, spre exemplu, pentru a arăta situaţia din realitatea actuală, iar răspunsurile către probleme sale vor veni prin intermediul realităţii augmentate, supraimpuse.

Noul program este Team Viewer Pilot şi va fi disponibil numai pe bază de abonament, la preţul de 25 de euro pe lună. Odată cu acesta, utilizatorii primesc acces la o întreagă suită de soluţii care oferă asistentă în timp real prin video streaming şi realitate augmentată. După ce vor instala un router şi aplicaţia Team Viewer Pilot, clienţii îşi pot folosi telefoanele mobile pentru a intra în contact cu experţi aflaţi remote, care îi pot ajuta să îşi rezolve problemele, folosind instrucţiuni aflate chiar pe ecranele telefoanelor. Odată instalată aplicaţia Team Viewer Pilot de către client, acesta trebuie doar să îndrepte camera telefonului către zona cu probleme, iar reprezentatul de customer service va putea plasa notificări 3D în aplicaţie şi folosi indicaţii vocale pentru a explic mai bine procesul. Team Viewer se laudă că aceasta aplicaţie îşi găseşte utilitatea în orice domeniu şi moment – de la operatorii de maşinării, la cei rămaşi pe marginea drumului cu o maşină care nu mai vrea să meargă sau pur şi simplu clienţi care au nevoie să îşi instaleze singuri echipamentele, fără a mai trimite o echipă tehnică în teren.

Team Viewer nu sunt singurii care implementează realitatea augmentată pentru troubleshooting. Am văzut ceva similar la service-urile Porsche americane, care se folosesc de AR pentru a diagnostica şi rezolva mai eficient problemele vehiculelor aflate la rampă. Realitatea augmentată, dar şi cea virtuală, îşi găsesc din ce în ce mai multe utilizări în viaţa de zi cu zi, iar entertainment-ul, scopul lor iniţial, e completat de utilizări în marketing, training sau sales.

 

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.